piątek, 25 września 2015

"Szczęście jest jak prze­lot­ny deszcz w słoneczny dzień lip­co­wy, który na­daje życiu tęczo­we ko­lory. I cała ma­gia w tym, że nig­dy nie wiesz, kiedy Cię zaskoczy… "



Witajcie! :)
Weszłam tu tak z ciekawości.Poczytałam kilka blogów i co widzę??? Mojego obserwuje aż 8 osób! Niby niewiele, ale zawsze coś :) Wiem, wiem że daaawno mnie nie było, ale tak naprawdę miałam ochotę go skasować i nigdy więcej się tu nie pojawić. Dzisiaj się zawahałam i... stwierdziłam, że powrócę do pisania. :)Wszystkie Wasze wiadomości na portalach społecznościowych czy te prywatne sprawiły,że dodaliście mi energii,do dalszej aktywności :) Nie jestem w stanie wyrazić Wam całej radości jaka panuje w moim serduszku, rozpiera mnie energia i już szykuję dla Was coś niebanalnego ale o tym wkrótce :)


Buziaki! Wasza Gwiazdeczka :*




3 komentarze:

  1. Hullo, simply turned into aware of your website thru Yahoo, and found that its really educative. I'm gonna be careful for brussels. I will appreciate when you continue this in future. Lots of other people shall be benefited from your post. Thanks!
    Surprisingly! Its like you understand my mind! You seem to know a lot about this, just like you wrote the book in it or something. I think that you can do with some pictures to drive the message home a bit, but other than that, this is good blog post. A good read. I will certainly be back.


    TOP Google Ranking On Your Site

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, do you know anything about Content Lockdown? if not visit Turbo Commissions and Affiliate Scalper!
    Hi, maybe i'm being a off topic here, but I was browsing your site and it looks exceptional. I'm writing a blog and trying to make it look neat, but everytime I touch it I mess something up. Did you design the blog yourself? Could someone with little experience do it, and add updates without messing it up? Anyways, good information sodium hypochlorite amazon
    china air purifier
    korean air purifier brands

    OdpowiedzUsuń