piątek, 25 września 2015

"Szczęście jest jak prze­lot­ny deszcz w słoneczny dzień lip­co­wy, który na­daje życiu tęczo­we ko­lory. I cała ma­gia w tym, że nig­dy nie wiesz, kiedy Cię zaskoczy… "



Witajcie! :)
Weszłam tu tak z ciekawości.Poczytałam kilka blogów i co widzę??? Mojego obserwuje aż 8 osób! Niby niewiele, ale zawsze coś :) Wiem, wiem że daaawno mnie nie było, ale tak naprawdę miałam ochotę go skasować i nigdy więcej się tu nie pojawić. Dzisiaj się zawahałam i... stwierdziłam, że powrócę do pisania. :)Wszystkie Wasze wiadomości na portalach społecznościowych czy te prywatne sprawiły,że dodaliście mi energii,do dalszej aktywności :) Nie jestem w stanie wyrazić Wam całej radości jaka panuje w moim serduszku, rozpiera mnie energia i już szykuję dla Was coś niebanalnego ale o tym wkrótce :)


Buziaki! Wasza Gwiazdeczka :*




1 komentarz: